Thursday, August 19, 2010

Dah lama giler tak update blog ni sejak habis study smpi la ni baru tergerak hati nak bukak semula..
Sibuk utk persiapan kahwin...dan kerja baru...
Sampaikan dah nak dapat orang baru pun, barulah cherry tergerak hati utk update serba sedikit citer2 baru sepanjang bergelar isteri dan bakal ibu...
Tanggal 30 Oktober aku selamat diijabkabulkan bersama pasangan hidupku Nizam Halim di dengan hanya sekali lafaz..alhamdulillah.. Keesokkannya Majlis Persandingan di Taman Ibu Kota.
Huhhh...memang penat rupanya....sampaikan tertunggu2 bilalah nak selesai semua majlis ni...
Majlis rumah lelaki pula diadakan minggu berikutnya.

Sepanjang persiapan tu, cherry bersyukur sangat kerana semuanya dipermudahkan walaupun dengar khabar kehabisan makanan sehinggakan pak su terpaksa berlari ke kedai mamak yang berhampiran untuk tambah makanan. Memang syukur orang ramai datang.....rezeki.

Khidmat butik andaman, makeup n catering D'selera pun amat berpuas hati dan blehlah nak rekemen kat sesapa...Bab makanan tak cukup tu, aku rasa bukan salah caterer tapi memang ramai yang datang rasanya lebih kot dari kad yang disediakan...alhamdulillah.. Cuma cherry minta maaf sangat pada tetamu yg terpaksa beratur lama..

Selesai semua, cherry mulakan hidup sebagai suami isteri di Rawang...kesihatan agak kurang baik..asyik demam ja...sampailah berpindah ke Gombak. Barulah ok. Kehidupan pun agak sedikit terurus. Mungkin dah biasa dengan keadaan sekeliling kat situ yang mempermudahkan segala urusan. Sekarang, dah menetap di Selayang sambil menanti kehadiran orang baru yang tak lama lagi dimana akan menambahkan keceriaan hidup kami. Syukur Tuhan, Kau permudahkan segala urusan..

No comments: